Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2008 02:21 - The Italian Mother - FUN
Автор: provocateur Категория: Хоби   
Прочетен: 646 Коментари: 0 Гласове:
0



Госпожа Равиоли отиде да гостува на сина си Антани за вечеря. Той живееше със своята съквартирантка Мария.

По време на вечерята, майката нямаше как да не забележе колко красива беше съквартирантката на Антани. Тя дълго време имаше подозрения за връзка между тях двамата, а това още повече подразни нейното любопитство.

След вечеря, докато ги гледаше как почистват и си помагат, тя започна да се чуди дали няма нещо повече между сина й и съквартирантката му освен засечени погледи.

Антани забеляза съмненията на майка си и доброволно й съобщи - " Аз знам какво си мислиш, но искам да те уверя, че Мария и аз сме просто съквартиранти."

Някъде около седмица по-късно, Мария каза на Антани - "Не мога да намеря сребърната солница, откакто майка ти беше на вечеря. Но не вярвам тя да я е взела, какво ще кажеш?"

В отговор получила - "Сигорен съм ,че не е! Но за всеки случай ще й напиша е-майл."

И така ето това написа Антани до майка си:

Скъпа Майко,

Не казвам, че СИ взела сребърната солница от моята къща, не казвам, и че НЕ СИ я взела. Но в действителност тя липсва, откакто ти беше на вечеря, да знаеш нещо?

Любов,
Антани


След няколко дни той получил отговор:

Скъпи Синко,

Не казвам, че ти СПИШ с мария, но не казвам, и че НЕ СПИШ с нея. Но това ме навява на мисълта, че ако тя спеше в нейното СОБСТВЕНО легло... щеше да немери сребърната солница.

Любов,
Мама


Извода от историята: Никога не лъжи майка си... особено ако е италианка!



----

ПП: Бележка от мен, превода е правен от мен така че извенете ме ако има неразбирателства. Просто training на езиците. : )


Тагове:   mother,   italian,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: provocateur
Категория: Други
Прочетен: 270402
Постинги: 34
Коментари: 187
Гласове: 64
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930